Losse lessen

Yoga

EUR4

Rise & Shine yoga

Slecht geslapen? Pijntjes in je lichaam na het op staan? Geen ochtendmens? Of wil je gewoon nóg lekkerder wakker worden?
Doe mee met deze ochtend yoga en maak je lichaam langzaam wakker, stretch je spieren en kalmeer je geest. Om je dag stressvrij te beginnen, maak je eerst nog tijd voor een korte ochtend yoga practice. Rise en Shine!

EUR4
Take Care

Slow Down yoga

Kan je moeilijk landen na een drukke dag op het werk? Doe dan mee met deze yoga. Deze rustige avond flow is voor iedereen toegankelijk. De oefeningen helpen je om beter te ontspannen voordat je naar bed gaat, of als je hard hebt gewerkt en je gestrest voelt. Perfect om je dag mee af te sluiten, eventuele stress en spanning los te laten zodat je dieper en beter slaapt.
Gebruik deze routine aan het einde van de dag, maar ook als je merkt dat je gedurende dag veel stress ervaart. Trek iets comfortabels aan, rol je mat uit, of vind een plekje in de kamer en begin. Slaap lekker!

EUR4
vinyasa yoga strength

Strengthen and Lengthen

In deze pittige 60 minuten yoga flow focussen we vooral op de achterzijde van het lichaam. De hamstrings worden goed gestretcht. De polsen en schouders worden flink aangepakt in deze les, mocht dit een zwakke plek voor jou zijn, neem dan even de tijd voor een extra opwarming voordat je de les begint. Rol je matje uit en let’s go!

EUR4
vinyasa yoga

Go with the flow

In deze les ligt de focus op het flowen door de asana’s heen. Na het openen van de liezen/heupen en achterkant van het lichaam verbind je verschillende houdingen met elkaar op een creatieve manier. Van triangle pose tot crow/frog pose, je komt van alles tegen. Adem in, adem uit en flow lekker mee.

EUR4
vinyasa yoga core

Core Strength

Een belangrijk onderdeel van yoga is een sterke core. Niet alleen in yoga is dit belangrijk, maar ook in het dagelijks leven. Een sterke core draagt bij aan een goede houding. In deze 60 minuten Vinyasa flow, ligt de focus op de core en schouders. Mocht je niet vaak op je handen steunen, zorg dan voor een korte warming-up voor de posen en schouders.

EUR4

Build Strength

In deze 60 minuten Vinyasa yoga flow, ligt de focus op de benen en het versterken van het onderlichaam. Luister naar je lichaam gedurende de flow. Wanneer iets ongemakkelijk voelt, voel je dan vrij om de houdingen aan te passen naar eigen invulling.

EUR4

Free Flow Yoga 1

Bij Free Flow Yoga wordt de kracht van asana’s in een creatieve flow gegoten. Het laat de vaste volgorde los en is daardoor veel vrijer. Oefening voor zowel lichaam als geest. Rol je mat uit, zorg voor ruimte om je heen en wees niet te veel gebonden aan je mat. Je mag hier van af bewegen.

EUR4

Breath to it

In deze les flow ligt de focus op ademhaling, de hamstrings en flow je door verschillende houdingen heen. Een van deze houdingen is de eagle pose. Eagle pose is een leuke en uitdagende houding waarmee je je bovenlijf stretcht en je onderlijf sterker maakt. Enkele voordelen van deze pose zijn; het bevordert je bloedsdoorloop, stretcht je heupen, dijen, schouders en rug en helpt je je balans verbeteren.

EUR4

Weekly reset

De beste manier om je kracht en flexibiliteit te verbeteren is door dit dagelijks te oefenen. Deze les is geschikt op meerdere keren in de week te herhalen. Door de vele openers in deze les komt opgeslagen spanning los, adem in en laat het gaan.

« » pagina 1 / 2

HIIT

EUR4

Full Body HIIT 1

HIIT, een super effectieve vorm van trainen. Of je nu wilt afvallen, aan je conditie wilt werken of sterker wilt worden, met een goede HIIT training pak je alles aan!

EUR4

Full Body HIIT 6

HIIT, een super effectieve vorm van trainen. Of je nu wilt afvallen, aan je conditie wilt werken of sterker wilt worden, met een goede HIIT training pak je alles aan!

EUR4

Full Body HIIT 5

HIIT, een super effectieve vorm van trainen. Of je nu wilt afvallen, aan je conditie wilt werken of sterker wilt worden, met een goede HIIT training pak je alles aan!

EUR4

Full Body HIIT 4

HIIT, een super effectieve vorm van trainen. Of je nu wilt afvallen, aan je conditie wilt werken of sterker wilt worden, met een goede HIIT training pak je alles aan!

EUR4

Full Body HIIT 3

HIIT, een super effectieve vorm van trainen. Of je nu wilt afvallen, aan je conditie wilt werken of sterker wilt worden, met een goede HIIT training pak je alles aan!

EUR4

Full Body HIIT 2

HIIT, een super effectieve vorm van trainen. Of je nu wilt afvallen, aan je conditie wilt werken of sterker wilt worden, met een goede HIIT training pak je alles aan!

BBB

EUR4

Corefit

Build it up! We beginnen met een inchworm waar telkens een oefening aan toe wordt gevoegd. Ook komen hier veel plank variaties, squats en lunges voorbij! We eindigen met de ‘sally up’ squat challenge die de rest van de dag in je hoofd blijft hangen 😉

EUR4

Ass on fire

Burn baby burn! Deze workout bestaande uit 4 sets met oefeningen die 3x herhaald worden, afgesloten met een pittige uitsmijter. Trillende benen en een voldaan gevoel gegarandeerd.

EUR4

BBB Workout

De drie belangrijkste B’s van je lichaam, namelijk Buik, Billen en Benen. Door de combinatie van cardio- en krachtoefeningen verbrand je veel calorieën, en werk je tegelijkertijd aan het strakker maken van je lichaam. Een leuke workout opgebouwd in vier delen waar we deze 3 B’s flink aanpakken!

EUR4

Powerfull legs

Even wat anders… Warm op met een creatieve flow en je zult je billen voelen branden al na de warming-up. Een combinatie workout van de 3 B’s, Buik, Billen en Benen. Na deze pittige workout eigen we met een welverdiende stretch zodat je je dag met een voldaan gevoel kan beginnen.

EUR4

Booty complete

Mooie ronde billen, wie wit dat nou niet? Met deze workout wordt elke spiervezel aangepakt. Daag jezelf uit met balans oefeningen, een squat complex en een pittige buikspier workout als sinisher. You can do this!

EUR4

Lower body strength

Met deze uitdagende workout gaan we het lichaam eens even sterker maken. We beginnen met een reeks mobility oefeningen om het lichaam op te warmen. Vervolgens ligt de focus op de benen en billen en sluiten af met een lekkere oefening voor de abs gevolgd door een stretch.

EUR4

Lower body crusher

Door de combinatie van cardio- en krachtoefeningen verbrand je veel calorieën met deze workout. We starten met verschillende oefeningen voor de core, vervolgens een echte lower body crusher en finishen met een oefening voor mooie ronde billen. Zet hem op!

EUR4

Lunge it out

De drie belangrijkste B’s van je lichaam, namelijk Buik, Billen en Benen. We beginnen met een 60-45-30 sec. workout combinatie van verschillende oefeningen. Hierna een korte piramide met lunges en squats. We sluiten af met een leuke oefening voor de core.

EUR4

Lower body beatdown

Met deze BBB workout starten we met een lekkere core burner. We pakken de benen en billen aan en eindigen met een ‘hold and pulls variation’. Een lekkere burn voor de buik, benen en billen!

Buikspieren

EUR4

BBB Workout

De drie belangrijkste B’s van je lichaam, namelijk Buik, Billen en Benen. Door de combinatie van cardio- en krachtoefeningen verbrand je veel calorieën, en werk je tegelijkertijd aan het strakker maken van je lichaam. Een leuke workout opgebouwd in vier delen waar we deze 3 B’s flink aanpakken!

EUR4

Powerfull legs

Even wat anders… Warm op met een creatieve flow en je zult je billen voelen branden al na de warming-up. Een combinatie workout van de 3 B’s, Buik, Billen en Benen. Na deze pittige workout eigen we met een welverdiende stretch zodat je je dag met een voldaan gevoel kan beginnen.

EUR4

Booty complete

Mooie ronde billen, wie wit dat nou niet? Met deze workout wordt elke spiervezel aangepakt. Daag jezelf uit met balans oefeningen, een squat complex en een pittige buikspier workout als sinisher. You can do this!

EUR4

Lower body strength

Met deze uitdagende workout gaan we het lichaam eens even sterker maken. We beginnen met een reeks mobility oefeningen om het lichaam op te warmen. Vervolgens ligt de focus op de benen en billen en sluiten af met een lekkere oefening voor de abs gevolgd door een stretch.

EUR4

Lunge it out

De drie belangrijkste B’s van je lichaam, namelijk Buik, Billen en Benen. We beginnen met een 60-45-30 sec. workout combinatie van verschillende oefeningen. Hierna een korte piramide met lunges en squats. We sluiten af met een leuke oefening voor de core.

Gratis

Complete Ab workout

Wil je een strakkere en sterkere buik? Heb je zin in een korte workout of wil je nog een finisher voor erna, volg dan het buikspierkwartier!

[wdi_feed id=”1″]

Winkelwagen